$errorCode = 23
xml_error_string() = EntityRef: expecting ';'
xml_get_current_line_number() = 14
xml_get_current_column_number() = 149
xml_get_current_byte_index() = 876
$errorCode = 23
xml_error_string() = EntityRef: expecting ';'
xml_get_current_line_number() = 14
xml_get_current_column_number() = 149
xml_get_current_byte_index() = 876
Atklāj zemūdeņu noslēpumus - Turists.net - Pēdējā brīža ceļojumi, aviobiļešu rezervēšana, viesnīcas, ceļojumu katalogs, tūrisma aģentūra
 
Aizpildi pieteikumu un saņem piedāvājumu no 66 tūrisma aģentūrām
lat
rus
Pieaugušie
Bērni (2-12)
Zīdaini (0-2)
calendar
calendar
Jūsu vārds
Tālrunis
E-pasts
 
  Rezervē on-line!  
Aviobiļešu rezervēšana Viesnīcu rezervēšana
     
 
  Ieskaties  
 
     
 

Pēdējā brīža ceļojumi

 
Nākošās 7 dienas
Nākošās 14 dienas
visi pēdējā brīža ceļojumi
     
 

Ceļojumi

 
  meklēt  
TOP ceļojumi
Aktīvā atpūta (17) , Autobusu ceļojumi (42) , Avio ekskursijas (32) , Eksotika (17) , Jaunā gada (7) , Kāzu ceļojumi (2) , Kruīzi (1) , Pasākumi, koncerti (8) , Slēpošana (1) , SPA atpūta (2) , Vasaras nometnes (1) , Čarteri, turoperātori (1) , Makšķerēšana (1)
Valsts
 
     
 
 

Atklāj zemūdeņu noslēpumus

 

Atklāj zemūdeņu noslēpumus

Papildus informācija:
Visi ceļojumi - Ukraina
- Ukraina
Foto un video - Ukraina
Idejas ceļojumiem - Ukraina
Jaunumi - Ukraina
Visi ceļojumi - Aktīvā atpūta
Foto un video - Aktīvā atpūta
Idejas ceļojumiem - Aktīvā atpūta
Jaunumi - Aktīvā atpūta

Pazemes kuģa labošanas rūpnīca zemūdenes izskatā ir jauns tūristu apskates objekts Balaklavas jūrmalā Ukrainā. 
Ilgu laiku pat Balaklavas iedzīvotāji pilnībā nezināja, kas notika pazemes rūpnīcā. Tagad, samaksājot 10 grivnas jeb 2 ASV dolārus, ir iespējams gida pavadībā pastaigāties pa tumšajām, līkumainajām ejām. Ekskursija uz jūras kara flotes kompleksu – muzeju “Balaklava” izskaidro “Facility 825” mīklaino pagātni – īpaši slepenu kompleksu, kur tika slēptas un atjaunotas padomju zemūdenes.

50-to gadu vidū Padomju Savienības līderis Josifs Staļins, kuru pārsteidza Hirosimai un Nagasaki uzmesto bumbu radīto seku rezultāti, deva pavēli paslēpt zemūdens floti no iespējamiem kodola uzbrukumiem. Pavēle bija jāpilda un pavisam drīz militārie inženieri sagatavoja projektu gigantiska pazemes kompleksa izbūvei, kas atradās dziļi pazemē starp klintīm. Šim objektam bija jākalpo kā pazemes mītnei zemūdenēm. Tā jumtam un durvīm bija jābūt veidotam tā, lai tajās varētu iebraukt un izbraukt zemūdenes, kā arī, lai zemūdenes izturētu iespējamos kodola uzbrukumus, nodrošinot tām nepieciešamo aprūpi un remonta iespējas.Balaklava kļuva par ideālu vietu šīs idejas realizācijai. Tai laikā Balaklava bija neliels zvejniecības ciemats, kas atradās 15 kilometrus no Sevastopoles. Padomju komandierus piesaistīja tā garais jūras līcis, kuru no visām pusēm apņēma nepārvaramas klintis.

1957.gada vasarā pilsēta pazuda: Balaklava kļuva par noslēpumu. Tās vārds tika izdzēsts no visām ģeogrāfijas kartēm. Visas ieejas un izejas pilsētā tika “hermētiski” aizvērtas, tās rūpīgi apsargāja čekas darbinieki.

Tai laikā ar vareniem instrumentiem ieradās Maskavas metro celtnieki. Āmuri un urbji iesitās biezajā klintī, metot ārā granīta gabalus. Četrus gadus ilgs ikdienas darbs pārvērta nedzīvās klintis milzīgā, aktīvā nocietinājumā. Spožās, elektriskās gaismas apmirdzēja garās, pelēkās ejas, jūras gaiss piepildīja alas “plaušas”. Akmeņu giganta "pildījums” bija iespaidīgs: arsenāls kodolgalviņu uzglabāšanai, plašas noliktavas raķetēm un torpēdām, vairāki ražošanas cehi, darbnīcas un pat slimnīca, ēdnīca, dušas telpas un istabas personālam. Šeit bija visi nepieciešamie apstākļi zemūdeņu uzglabāšanai, labošanai un efektīvai personāla darbībai.

Un tagad, kad klintis vairs nav nomaskētas, nav iespējas atrast ieeju galerijā. Atbalsta punkts tūristiem ir spožs vairogs ar uzkrāsotām zemūdenēm, kas atrodas starp pelēkajām klintīm. Pazemes telpas ir tik plašas, ka tajās varētu ievietot ēģiptiešu piramīdas. Smagā mašīna bez problēmām var izbraukt cauri pazemes šosejai. Ekskursijas parasti sākas ar kanāla apskati. Gids norāda, ka tā garums ir lielāks par 500 metriem. Ūdens tika izsūknēts, doks izžāvēts un zemūdene tika ievesta iekšā kā lode ierocī. Plašajā rūpnīcas telpa, novietotā dziļi klintī, tika veikti darbi: traucās kravas mašīnas, steidzās kuģu būvētāji, grabēja liftu ķēdes, skanēja urbji.

Zemūdens fabrika varēja salabot vienlaicīgi pat deviņas zemūdenes. Militārpersonas, iepriekšējie slepenās rūpnīcas darbinieki, apstiprina, ka katra zemūdene vismaz vienu vai divas reizes nedēļā piedalījās manevros. Bieži vien zemūdenes devās kaujas uzdevumos ar aprīkotas ar kodolgalviņām.

Svešiniekam iekļūt Balaklavā bija pilnīgi neiespējami. Drošība bija augstā līmenī. Tomēr vietējie zvejnieki zināja, kad zivis kopā ar zemūdenēm ienāca dokos. Remontstrādnieki tās ķēra ar spaiņiem un kūpināja. Dūmi plūda cauri ventilācijas sistēmai, tāpēc bija iespējams noteikt, kad labošanā ieradīsies nākamā zemūdene. Kāda norāde ārvalstu drošības dienestiem!

1994.gada maijā Balaklavas līci atstāja pēdējā krievu zemūdene. Pēc Padomju Savienības sabrukšanas pilsēta, tāpat kā pazemes galerijas, tika nodotas neatkarīgās Ukrainas jurisdikcijā. Kādu laiku slepenās galerijas tika apsargātas. Vēlāk sargs tika noņemts un milzīgās pretkodolu durvis tika atvērtas krāsainā metāla tīkotājiem.

Pēc liecinieku stāstiem laupītāju brigādes neslēpjoties iebrauca apakšzemē un ņēma visu, ko vien varēja atrast. Pēc šiem reidiem objekta labirintus piepildīja atkritumi. Muzeja asistentiem bija jāvelta gadi tam, lai visu iztīrītu, jo kopējā zemūdens haļļu, tuneļu un pasāžu telpa ir aptuveni 15 kvadrātkilometrus liela. Uz pazemes tumšajām sienām vēl aizvien iespējams saskatīt zagtā, krāsainā metāla pēdas. Iespējams, ka bijušās rūpnīcas izlaupīšana vēl aizvien turpinātos, ja militārpersonas to nebūtu nolēmušas pārvērst par muzeju.

 Nav viegli iegūt informāciju par "Facility 825." Neeksistē ne arhīvi, ne inženieru dokumentācija. Visu likvidēja čekas pārstāvji. Muzeju darbinieki ievāc informācijas drumslas, aptaujājot tos cilvēkus, kas šeit agrāk strādāja, bet dažkārt cilvēkiem ir bail sniegt intervijas.

Tomēr interese par šo objektu ir grandioza, īpaši no ārvalstu tūristu puses. Objektu jau tagad ir apmeklējuši tūristi no 43 pasaules valstīm. Arī Eivonas (Avon) grāfiene, Vinstona Čērčila radiniece, ir bijusi Balaklavā. Viņu tik ļoti pārsteidza redzētais, ka viņa nespēja atturēties no sava vārda izgriešanas vienā no ieejas sienām. Dažādu militāro departamentu veterāni un agrākie spiegi apmeklē zemūdeņu “midzeni” ar pārsteigumā atvērtām mutēm, jo savā darbības laikā viņiem tā arī nebija izdevies atklāt Padomju zemūdeņu noslēpumu.



Atpakal
 
     

 
 
Čīle · Čehija · Ēģipte · Īrija · Ķīna · Šrilanka · Šveice · Āfrika · Albānija · Andora · Arābu Emirāti · Argentīna · Armēnija · ASV · Austrālija · Austrija · Azerbaidžāna · Bahāmu salas · Bahreina · Bali · Baltijas valstis · Baltkrievija · Beļģija · Benilukss · Botsvāna · Brazīlija · Bulgārija · Burma · Centrālamerika · Dānija · DAR · Dienvidāfrika · Dominikānas Rep. · Eiropa · Ekvadora · Fidži · Filipīnas · Francija · Franču Polinēzija · Garpagu salas · Gotlande · Grieķija · Gruzija · Havaju salas · Holande · Horvātija · Ibiza · Igaunija · Indija · Indonēzija · Irāna · Islande · Itālija · Izraēla · Jamaika · Japāna · Jaunzēlande · Jordānija · Kambodža · Kanāda · Kanāriju salas · Karību salas · Kenija · Kipra · Koreja · Kostarika · Krēta · Krievija · Kuba · Laosa · Latvija · Lielbritānija · Lietuva · Madagaskara · Malaizija · Maldivu salas · Maljorka · Malta · Maroka · Maurīcija · Maurīcijas sala · Meksika · Melnkalne · Monako · Namībija · Nekuriene... · Nepāla · Norvēģija · Omāna · Panama · Papua Jaungvineja · Peru · Polija · Portugāle · Rietumsahāra · Rumānija · Sardīnija · Serbija · Singapūra · Skandināvija · Skotija · Slovākija · Slovēnija · Somija · Spānija · Taiti · Taizeme · Tenerife · Tunisija · Turcija · Ukraina · Ungārija · Uzbekistāna · Vācija · Vatikāns · Venecuēla · Vjetnama · Zimbabve · Zviedrija ·
© Turists.net, 2003-2008. Visas tiesības aizsargātas.
magento responsive extension development
majaslapa.lv
x
Aviobiļešu rezervēšana internetā ir automātiska, kas nozīmē, ka ērti atradīsiet lidojumu uz jebkuru pasaules valsti. Turklāt pie reizes varat pievērsiet uzmanību jaukāko naktsmītņu un interesantāko tūrisma objektu piedāvājumam. Aizraujošākais ir tūrisma maršruta sastādīšana, kas arī aizņems lielāko daļu laika. Aviobiļešu rezervēšana ir pietiekami svarīga, tomēr tai ilga uzmanība nav jāvelta. Tā kā Jums būs pilnīgi pietiekami laika citām aktivitātēm. Iegādāties aviobiļetes internetā būs ērtāk, nekā to darīt ceļojuma aģentūrā. Galvenokārt Jūs ietaupīsiet savu tik dārgo laiku. Ja, aizpildot rezervāciju, norādīsiet atpakaļlidojuma datumu, iespējams ietaupīt arī naudu. Būtiski atvieglojiet savu dzīvi, ja Jums sanāk bieži doties ārpus valsts. Ja esat nolēmis pavadīt atvaļinājumu ārzemēs, tad nepieciešams iegādāties aviobiļetes. Sen neesat bijis nevienā atvaļinājumā, bet tik ļoti pēc tā ilgojaties? Iegādājaties aviobiļetes un ilgi kārotais ceļojums var sākties. Protams, svarīgi zināt, kādu valsti vēlaties apmeklēt, lai jau laicīgi varat iegādāties nepieciešamās biļetes un sākt gatavoties jautrajam piedzīvojumam. Pēc smagiem un nogurdinošiem darba mēnešiem, būs vajadzīgas aviobiletes uz kādu aizraujošu zemi. Aviobiletes spēs iepriecināt ikvienu cilvēku, kas sen kā ilgojies pēc atvaļinājuma. Aviobiļešu rezervēšana praktiski ir garantija Jūsu gaidāmajam lidojumam. Aviobiļetes ir ceļš jeb vieglākais veids kā ātri nokļūt zemē, kur nepieciešams doties komandējumā vai atpūtas braucienā. Kad tās iegādātas, Jums atliek vēl tikai iesēsties lidmašīnā, lai dotos zināmajā virzienā. Lidojums noteikti sniegs patīkamas un jaukas sajūtas.
 
There are Seychelles shelf companies available, however if you wish
 
to form an IBC according to your own needs, you can choose among
 
the full range of optional services, including nominee services,
 
company management, offshore bank introductions.
 
Seychelles tax haven is a jurisdiction that actively promotes itself
 
as completely free of taxes which would otherwise be paid
 
in a higher tax jurisdictions.
 
Seychelles IBC is cost-effective offshore vehicle
 
that may be incorporated using wide range of optional services.